Doorgaan naar hoofdcontent

Weet uw mensen wat er van hun verwacht wordt? Taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden icm concrete doelen?

1. Purpose: het goede doel voor ogen.
2. People: de juiste mensen op de juiste plaats.
3. Process: met de juiste mensen op de juiste wijze het doel bereiken.        
4. Performance: resultaatverbetering en financiële verbetering.
5. Pleasure: verhoogde arbeidsvreugde.
6. Partnership: een goede samenwerking tussen collega’s en met klanten.


Zoekt u hulp bij een gestructureerde aanpak van de 6P`s in uw organisatie?

Laat het even weten en Ventures2b brengt u in contact met professionals, die u van dienst kunnen zijn. Mail dan naar info@ventures2b.eu





Assessment: in dit psychologisch onderzoek worden verschillende assessment onderdelen gecombineerd met een diepte-interview. Hierdoor ontstaat een compleet beeld dat antwoord geeft op uw vragen omtrent geschiktheid en/of loopbaanontwikkeling.

Coaching: het doel van coaching is het aanpassen van het eigen gedrag van een manager of professional aan de steeds veranderende eisen en verwachtingen vanuit de markt. Hierdoor kunnen de resultaten van een organisatie verbeterd worden. Het accent ligt op het optimaal leren benutten van de aanwezige sterkte punten. Zwakke punten, die iedereen nou eenmaal heeft, worden geneutraliseerd of gecompenseerd. 6P Consultancy is expert op het gebied van persoonlijke-, team- en sales coaching.

Werving en selectie: 6P Consultancy begrijpt het belang van goede mensen voor uw bedrijf. Wij ontzorgen en coördineren de hele werving en selectieprocedure. Uiteraard is een uitgebreid assessment onderdeel van de procedure.

Loopbaanbegeleiding: wanneer er sprake is van personele doorstroom binnen uw organisatie of wanneer u afscheid moet nemen van een medewerker, kunt u ervoor kiezen uw medewerker hierin te begeleiden door middel van interne loopbaanbegeleiding.

Strategische sessies: tijdens Strategische sessies worden de missie en de doelen van de organisatie helder. Zowel in totaliteit, als ook voor een ieder afzonderlijk.

Populaire posts van deze blog

Vertical Axis Windturbine (VAWT)

Dit product is al 25 jaar in gebruik op o.a. offshore booreilanden. Deze windturbines zijn oorspronkelijk ontworpen om te functioneren onder de zware omstandigheden van het arctisch gebied waar betrouwbaarheid en veiligheid absoluut noodzakelijk zijn. Deze verticale turbine benut de wind uit elke richting en start zijn energielevering bij windsnelheden van 2 m/sec. De windturbine is bestand tegen turbulentie en windstormen en kan veilig gebruikt worden in gebieden met hogere windsnelheden in tegenstelling tot klassieke windturbines. Voordelen De voordelen van een verticale windturbine t.o.v. een klassieke windmolen met wieken zijn legio: •geen slagschaduw •het ontwerp en de manier van draaien van de Rotor zorgen ervoor dat er geen geluid wordt geproduceerd (0db). Windmolens met wieken maken geluid vergelijkbaar met een espresso machine (50 tot 60db) •30% hogere energieproductie. De VAWT heeft een lagere windsnelheid (2m/sec) nodig om op te starten. Het vergroten naar een h

Voorbeeld indeling van een verkoopplan / salesplan

Hoofdstuk 1: Introductie Hoofdstuk 2: Strategische Context 2.1 Organisatie algemeen     2.2 Diensten/producten        2.3  Visie  2.4 Missie 2.5 Values 2.6  Elevator Pitch Hoofdstuk 3: Commerciële richting 3.1 Kwantitatieve doelstellingen   3.2 Kwalitatieve doelstellingen   3.3  SWOT analyse  (op sales)        3.4 Confrontatie matrix       3.5 Verkoopvisie       3.6 Verkoopstrategie 3.7 Product/markt combinaties 3.8 Doelgroep segmentatie 3.9 Doelgroep bewerking / verkoopmix    Hoofdstuk 4: Commerciële organisatie 4.1 Structuur 4.2 Bezettingsplan      4.3 Samenwerking/communicatie 4.4 Cultuur 4.5 Rol en taken van de salesmanager 4.6 Werving en selectie  Hoofdstuk 5: Commerciële operatie en sturing 5.1 Verkoopproces     5.2 Commerciële targets & productiviteit per kernfunctie 5.3 Kerncompetentie analyse & opleidings- en trainingsbehoeften 5.4 Sturing en controle op doelstellingen 5.5 Sturing op onderliggende key performance indicatoren 5.6 Verkoopgesprek Hoofdstuk 6: D

Verfrissend, innovatief en visueel – Het Business Model Canvas

Verfrissend, innovatief en visueel – Het Business Model Canvas Het Business Model Canvas is een overzicht waarin op één pagina uw idee, nieuwe onderneming of nieuwe business unit kan worden samengevat. Het vormt een essentiële oefening voor succes. Met behulp van het Business Model Canvas kan de ondernemer of manager zich goed wapenen. Het biedt (nieuwe) inzichten, voorkomt belangrijke gaten in het plan en laat anderen zien dat u gedegen heeft nagedacht. Het mooiste aan het model is dat het een visueel product oplevert dat iedereen aanspreekt. Niet voor niets dat ondernemers, uitvinders, consultants en ook grote kantoren als PWC en Capgemini het Business Model Canvas gebruiken. Wereldwijd. De Young Advisory Group maakt ook graag gebruik van het Business Model Canvas. Als onderdeel van veel adviestrajecten heeft het model keer op keer haar waarde laten zien. Het vormt bovendien een mooi affiche van de onderneming en eindigt zeker niet in de onderste la. Het mooiste komt nog: het m