Doorgaan naar hoofdcontent

U wilt gericht een specifieke doelgroep benaderen op de duitse markt? Snel resultaat voor een gering budget?

Wat Ventures2b u kan bieden is een semi-geautomatiseerde persoonlijke doelgroepbenadering op de duitse markt.

U kan daardoor tegen een snel resultaat halen op de duitse markt en tegen een geringe investering uw 1e stappen zetten. Het systeem verondersteld een specifieke doelgroep, die vergelijkbaar is met uw doelgroep in Nederland.



Het systeem bestaat uit de volgende stappen:

Stap 1: Strategie doelgroep-benadering
o Doelgroep bepalen
o Doelgroepbenadering direct, persoonlijk, zonder aan- of opdringen
o Klantenbestand opbouwen en geautomatiseerd onderhouden

Stap 2: Semi-geautomatiseerd syteem met duitse produktinformatie (pot. klant informeren)
o Duitse Website/Landingspagina bouwen met teaser/E-book/Video
o Aandacht voor de wettelijke voorwaarden en uw eigen corporate identity
o U vult zelf uw pagina met duitse teksten en relevante informatie

Stap 3: Uw eigen (duits domein) en SEO
o Eigen domein met E-Mailadressen
o Automatische Back-up
o Hackerbeveiliging
o Basis SEO-optimalisatie
o Tracking/Analitics
o Inclusief jaarlijks terugkerende kosten voor software, plugins en databeheer

Stap 4: Opvolgen van leads.
o Online-afsprakenkalender
o 1e contact naar aanleiding van de interesse van de pot. klant

Stap 5: Offerte-traject/Vervolg

Heeft u interesse in een hands-on benadering van de duitse markt, waarbij u direct feedback krijgt van uw doelgroep? Stuur dan even een mail naar info@ventures2b.eu.




Populaire posts van deze blog

Vertical Axis Windturbine (VAWT)

Dit product is al 25 jaar in gebruik op o.a. offshore booreilanden. Deze windturbines zijn oorspronkelijk ontworpen om te functioneren onder de zware omstandigheden van het arctisch gebied waar betrouwbaarheid en veiligheid absoluut noodzakelijk zijn. Deze verticale turbine benut de wind uit elke richting en start zijn energielevering bij windsnelheden van 2 m/sec. De windturbine is bestand tegen turbulentie en windstormen en kan veilig gebruikt worden in gebieden met hogere windsnelheden in tegenstelling tot klassieke windturbines. Voordelen De voordelen van een verticale windturbine t.o.v. een klassieke windmolen met wieken zijn legio: •geen slagschaduw •het ontwerp en de manier van draaien van de Rotor zorgen ervoor dat er geen geluid wordt geproduceerd (0db). Windmolens met wieken maken geluid vergelijkbaar met een espresso machine (50 tot 60db) •30% hogere energieproductie. De VAWT heeft een lagere windsnelheid (2m/sec) nodig om op te starten. Het vergroten naar een h

Voorbeeld indeling van een verkoopplan / salesplan

Hoofdstuk 1: Introductie Hoofdstuk 2: Strategische Context 2.1 Organisatie algemeen     2.2 Diensten/producten        2.3  Visie  2.4 Missie 2.5 Values 2.6  Elevator Pitch Hoofdstuk 3: Commerciële richting 3.1 Kwantitatieve doelstellingen   3.2 Kwalitatieve doelstellingen   3.3  SWOT analyse  (op sales)        3.4 Confrontatie matrix       3.5 Verkoopvisie       3.6 Verkoopstrategie 3.7 Product/markt combinaties 3.8 Doelgroep segmentatie 3.9 Doelgroep bewerking / verkoopmix    Hoofdstuk 4: Commerciële organisatie 4.1 Structuur 4.2 Bezettingsplan      4.3 Samenwerking/communicatie 4.4 Cultuur 4.5 Rol en taken van de salesmanager 4.6 Werving en selectie  Hoofdstuk 5: Commerciële operatie en sturing 5.1 Verkoopproces     5.2 Commerciële targets & productiviteit per kernfunctie 5.3 Kerncompetentie analyse & opleidings- en trainingsbehoeften 5.4 Sturing en controle op doelstellingen 5.5 Sturing op onderliggende key performance indicatoren 5.6 Verkoopgesprek Hoofdstuk 6: D

Verfrissend, innovatief en visueel – Het Business Model Canvas

Verfrissend, innovatief en visueel – Het Business Model Canvas Het Business Model Canvas is een overzicht waarin op één pagina uw idee, nieuwe onderneming of nieuwe business unit kan worden samengevat. Het vormt een essentiële oefening voor succes. Met behulp van het Business Model Canvas kan de ondernemer of manager zich goed wapenen. Het biedt (nieuwe) inzichten, voorkomt belangrijke gaten in het plan en laat anderen zien dat u gedegen heeft nagedacht. Het mooiste aan het model is dat het een visueel product oplevert dat iedereen aanspreekt. Niet voor niets dat ondernemers, uitvinders, consultants en ook grote kantoren als PWC en Capgemini het Business Model Canvas gebruiken. Wereldwijd. De Young Advisory Group maakt ook graag gebruik van het Business Model Canvas. Als onderdeel van veel adviestrajecten heeft het model keer op keer haar waarde laten zien. Het vormt bovendien een mooi affiche van de onderneming en eindigt zeker niet in de onderste la. Het mooiste komt nog: het m