Doorgaan naar hoofdcontent

If you need funding than expect following questions!!

1. Are you the owner of the company? (If no, the owner with the greatest percentage of ownership should be the one completing this form, investors will want to communicate with that person)
ANSWER HERE



2. What percentage of the company do you own? (If there are other owners, mention each owner and their corresponding ownership percentages so that your answer adds up to one hundred percent ownership)
ANSWER HERE



3. What is the formal operating corporate name of your business?
ANSWER HERE



4. Is your company publicly or privately held?
ANSWER HERE



5. Are you aware that you are expected to pay due diligence fees which cover the cost of the investors’ investigative work, and that these variable fees are after a call with an investor, after a non-disclosure agreement and letter of engagement are signed by all, and due before closing, before investors hire accountants, attorneys and industry experts to conduct due diligence for your project?
ANSWER HERE



6. Within which country is your corporate headquarters?
ANSWER HERE



7. What industry is your company within?
ANSWER HERE



8. Please provide your company’s full name, full address, and hyperlink for your web site address
ANSWER HERE



9. Do you have any contractual deadline requirements for funding your project? (If yes, include day, month & year.)
ANSWER HERE



10. How much money (an exact dollar amount) do you seek in U.S. Dollars?
ANSWER HERE



11.  What is your desired type of funding (debt, equity, or debt + equity)?
ANSWER HERE



12.  Itemize your usage of requested funds; place dollar amounts next to each budgeted expense, your total MUST match the dollar amount requested.
ANSWER HERE



13. Is your company pre revenue or existing (with financial statements)?
ANSWER HERE



14. What are you offering as collateral (cash & other assets) that you currently own?
ANSWER HERE



15.  Describe your business, every current and budgeted source of revenue, label which are current and which are budgeted.
ANSWER HERE



16.  Describe all owners, executives, management & their skills creating revenue, managing cash, and creating profit.
ANSWER HERE



17. Are there any liens that need to be paid at closing?
ANSWER HERE



18. Does your company have any outstanding loans? If yes, are any of these loans in default? What is the dollar amounts owed on ALL outstanding loans? How many companies do you own?
ANSWER HERE



19. Are there any credit related issues related to the principals (such as bankruptcy, law suit, divorce)?
ANSWER HERE

Populaire posts van deze blog

Vertical Axis Windturbine (VAWT)

Dit product is al 25 jaar in gebruik op o.a. offshore booreilanden. Deze windturbines zijn oorspronkelijk ontworpen om te functioneren onder de zware omstandigheden van het arctisch gebied waar betrouwbaarheid en veiligheid absoluut noodzakelijk zijn. Deze verticale turbine benut de wind uit elke richting en start zijn energielevering bij windsnelheden van 2 m/sec. De windturbine is bestand tegen turbulentie en windstormen en kan veilig gebruikt worden in gebieden met hogere windsnelheden in tegenstelling tot klassieke windturbines. Voordelen De voordelen van een verticale windturbine t.o.v. een klassieke windmolen met wieken zijn legio: •geen slagschaduw •het ontwerp en de manier van draaien van de Rotor zorgen ervoor dat er geen geluid wordt geproduceerd (0db). Windmolens met wieken maken geluid vergelijkbaar met een espresso machine (50 tot 60db) •30% hogere energieproductie. De VAWT heeft een lagere windsnelheid (2m/sec) nodig om op te starten. Het vergroten naar een h

Voorbeeld indeling van een verkoopplan / salesplan

Hoofdstuk 1: Introductie Hoofdstuk 2: Strategische Context 2.1 Organisatie algemeen     2.2 Diensten/producten        2.3  Visie  2.4 Missie 2.5 Values 2.6  Elevator Pitch Hoofdstuk 3: Commerciële richting 3.1 Kwantitatieve doelstellingen   3.2 Kwalitatieve doelstellingen   3.3  SWOT analyse  (op sales)        3.4 Confrontatie matrix       3.5 Verkoopvisie       3.6 Verkoopstrategie 3.7 Product/markt combinaties 3.8 Doelgroep segmentatie 3.9 Doelgroep bewerking / verkoopmix    Hoofdstuk 4: Commerciële organisatie 4.1 Structuur 4.2 Bezettingsplan      4.3 Samenwerking/communicatie 4.4 Cultuur 4.5 Rol en taken van de salesmanager 4.6 Werving en selectie  Hoofdstuk 5: Commerciële operatie en sturing 5.1 Verkoopproces     5.2 Commerciële targets & productiviteit per kernfunctie 5.3 Kerncompetentie analyse & opleidings- en trainingsbehoeften 5.4 Sturing en controle op doelstellingen 5.5 Sturing op onderliggende key performance indicatoren 5.6 Verkoopgesprek Hoofdstuk 6: D

Interessante links in de Euregio !! Charlemagne !!

Economie www.creative-drive.eu www.creativebusinessguide.eu www.kvk.nl Arbeidsmarkt www.grensinfopunt.nl www.grenzinfopunkt.eu www.werk.nl www.banenrijklimburg.nl www.limburgvac.nl www.eures.europa.eu Infrastructuur en Mobiliteit www.dieeuregiobahn.de www.mobility-euregio.com Overige Actualiteit www.ld.nl www.az-web.de www.nu.nl Verwante organisaties en instellingen www.eurode.eu www.euregio-mr.com www.mahhl.eu www.europedirect-aachen.de www.limburg.nl www.eurocities.eu www.cor.europa.eu Cultureel aanbod en toerisme www.hartvaneuropa.eu www.mobility-euregio.com www.ditisparkstad.nl www.dasistparkstad.eu www.charlzz.com www.onthaasten.eu