Doorgaan naar hoofdcontent

Top 7 Twittertools van Pieter


Wilt u twitter gebruiken om uw business te promoten??




Van veel mensen die ik spreek hoor ik vaak een persoonlijke afkeer ten opzichte van Social Media. Dat komt vaak omdat ze denken dat er te veel in contact komen met voor hun irrelevante zaken en omdat het heel erg “time consuming” is. Tijd is kostbaar, en die dient dus niet daarvoor te worden gebruikt. In deze blog 7 hulpmiddelen om er juist voor jezelf heel veel uit te halen, in zo min mogelijk tijd.
Hootsuite.com (gratis, betaalde upgrade mogelijk)
Een enorme tijdbespaartool waarmee je Twitter (maar ook bijv LinkedIn en Facebook) kan managen. Alles in 1 overzicht, tweets versturen (naar verschillende netwerken), tweets plannen en statistieken, allemaal aanwezig. Daarnaast is het webbased dus overal toegankelijk (ook op smartphone).
Twilert.com (gratis)
Iemand nodig die de hele dag voor je Twitter doorzoekt op de zoekwoorden die voor jouw belangrijk zijn en ze ook nog eens netjes in je mailbox stopt op de tijd dat jij wilt? Kijk niet langer verder! Een Twitter-account is wel vereist.
Tweetreach.com (gratis)
Wil je weten hoeveel mensen je nu met je laatste 50 Tweets hebt bereikt? Kijk op tweetreach. Opmerkelijk: je kan iedereen checken, dus ook kijken hoe goed anderen het doen!
useQwitter.com (gratis, betaalde upgrade mogelijk)
Wil je weten wie en hoeveel mensen je ontvolgen? Schrijf je in bij deze tool en krijg deze informatie met regelmaat in je inbox. Tool is niet altijd even betrouwbaar maar onlangs gekocht door Twittercounter, dus dat gaat goed komen.
Twittercounter.com (gratis, betaalde upgrade mogelijk)
Wil je weten hoeveel je bent gegroeid en waar je staat tov van andere twittergebruikers? Koppel je account aan deze tool en krijg wekelijks een email met de info. Een Nederlandse tool!
Timely.is (gratis)
Weet je niet wanneer jouw Tweets de meeste kans hebben om jouw doelgroep te bereiken? Timely helpt je er bij. Timely laat zien hoe effectief je laatste 199 tweets waren en laat zien wat de beste tijden zijn om te tweeten. Timely kan zelfs voor je tweeten op de tijden met het meeste rendement! (wat ik zelf overigens niet laat doen)
Twitcleaner.com (gratis)
Tool waarmee je dubieuze volgers kan opsporen en ontvolgen en daarnaast feedback krijgt op je eigen gedrag op twitter. Top tool!
Vond je deze blog interessant? Blijft dan als eerste op de hoogte van nieuwe blogs! Abonneer je op de No Nonsancy Tips & Tricks en krijg het e-book "Succesvol winstgevend groeien" cadeau. Kijk hier voor meer informatie.
bron (www.nononsancy.nl)

Populaire posts van deze blog

Vertical Axis Windturbine (VAWT)

Dit product is al 25 jaar in gebruik op o.a. offshore booreilanden. Deze windturbines zijn oorspronkelijk ontworpen om te functioneren onder de zware omstandigheden van het arctisch gebied waar betrouwbaarheid en veiligheid absoluut noodzakelijk zijn. Deze verticale turbine benut de wind uit elke richting en start zijn energielevering bij windsnelheden van 2 m/sec. De windturbine is bestand tegen turbulentie en windstormen en kan veilig gebruikt worden in gebieden met hogere windsnelheden in tegenstelling tot klassieke windturbines. Voordelen De voordelen van een verticale windturbine t.o.v. een klassieke windmolen met wieken zijn legio: •geen slagschaduw •het ontwerp en de manier van draaien van de Rotor zorgen ervoor dat er geen geluid wordt geproduceerd (0db). Windmolens met wieken maken geluid vergelijkbaar met een espresso machine (50 tot 60db) •30% hogere energieproductie. De VAWT heeft een lagere windsnelheid (2m/sec) nodig om op te starten. Het vergroten naar een h

Voorbeeld indeling van een verkoopplan / salesplan

Hoofdstuk 1: Introductie Hoofdstuk 2: Strategische Context 2.1 Organisatie algemeen     2.2 Diensten/producten        2.3  Visie  2.4 Missie 2.5 Values 2.6  Elevator Pitch Hoofdstuk 3: Commerciële richting 3.1 Kwantitatieve doelstellingen   3.2 Kwalitatieve doelstellingen   3.3  SWOT analyse  (op sales)        3.4 Confrontatie matrix       3.5 Verkoopvisie       3.6 Verkoopstrategie 3.7 Product/markt combinaties 3.8 Doelgroep segmentatie 3.9 Doelgroep bewerking / verkoopmix    Hoofdstuk 4: Commerciële organisatie 4.1 Structuur 4.2 Bezettingsplan      4.3 Samenwerking/communicatie 4.4 Cultuur 4.5 Rol en taken van de salesmanager 4.6 Werving en selectie  Hoofdstuk 5: Commerciële operatie en sturing 5.1 Verkoopproces     5.2 Commerciële targets & productiviteit per kernfunctie 5.3 Kerncompetentie analyse & opleidings- en trainingsbehoeften 5.4 Sturing en controle op doelstellingen 5.5 Sturing op onderliggende key performance indicatoren 5.6 Verkoopgesprek Hoofdstuk 6: D

Interessante links in de Euregio !! Charlemagne !!

Economie www.creative-drive.eu www.creativebusinessguide.eu www.kvk.nl Arbeidsmarkt www.grensinfopunt.nl www.grenzinfopunkt.eu www.werk.nl www.banenrijklimburg.nl www.limburgvac.nl www.eures.europa.eu Infrastructuur en Mobiliteit www.dieeuregiobahn.de www.mobility-euregio.com Overige Actualiteit www.ld.nl www.az-web.de www.nu.nl Verwante organisaties en instellingen www.eurode.eu www.euregio-mr.com www.mahhl.eu www.europedirect-aachen.de www.limburg.nl www.eurocities.eu www.cor.europa.eu Cultureel aanbod en toerisme www.hartvaneuropa.eu www.mobility-euregio.com www.ditisparkstad.nl www.dasistparkstad.eu www.charlzz.com www.onthaasten.eu